Botar al contingut principal

Servei de Publicacions Universidat d'Alicant

Segueix-nos a:

  • Facebook
  • Twitter

Navegació principal

Cómo elaborar un plan estratégico de comunicaciónUna aplicación a la franquicia

Text docent

Compartir en:

Preu

PVP amb IVA: 12,00 €

En estoc

Afegir

Sinopsi

Aquest manual pretén ser d'utilitat per a tots aquells alumnes, professors o professionals que hagen d'elaborar una planificació estratègica per a la gestió de la comunicació d'una empresa o institució.


A partir de les premisses d'un pla de màrqueting, el manual concreta i proporciona una metodologia de planificació i gestió estratègica de la comunicació.


És una guia que, mitjançant un cas pràctic, explica el procediment pas a pas. Es parteix de l'anàlisi de la situació per a elaborar un diagnòstic, a partir del qual es determinen uns objectius. El coneixement i elecció de les estratègies suposa un pas crucial per a aconseguir l'èxit. La implementació i l'avaluació de resultats tanquen el procés.


Juan Monserrat Gauchi és professor de Sistemes i Processos en Publicitat i Relacions Públiques en la Universitat d'Alacant. També és docent en el màster Comunicació i Indústries Creatives de la UA, i en el màster de Gestió Esportiva de la Universitat Politècnica de València.