Carta de serveis
Carta de serveis - 3a edició, juny de 2019 (versió en PDF)
Serveis que es presten
- Gestionar els originals per a la seua avaluació externa. C1
- Informar els autors i autores sobre les resolucions del Consell de Publicacions. C2
- Editar els originals aprovats pel Consell de Publicacions. C3
- Verificar la qualitat de la impressió del llibre. C4
- Difondre i promoure les novetats editorials. C5
- Difondre i promoure les novetats editorials. C6
- Subministrar els exemplars sol·licitats. C7
- Liquidar els drets d'autor. C8
- Reimpressió de llibres esgotats. C9
- Respondre a les queixes i suggeriments en el termini de 2 dies. C10
- Obtindre un valor mínim de 4 sobre 7 en l'Enquesta de Satisfacció amb el Servei. C11
Els nostres compromisos de qualitat
- C1 Sol·licitar almenys 2 avaluacions externes a informadors aliens a la UA per a cada original. I1
- C2 Informar els autors i autores sobre les resolucions que afecten els seus originals en el termini de 3 dies. I2
- C3 Iniciar el procés d'edició en els 15 dies següents a la recepció del material definitiu. I3
- C4 Comunicar la recepció del llibre amb la qualitat requerida en el termini de 3 dies. I4
- C5 Difondre les novetats editorials en plataformes digitals amb anterioritat a la recepció del llibre imprés. I5
- C6 Enviar les novetats als diferents distribuïdors en el termini de 5 dies. I6
- C6 Enviar els exemplars de promoció en el termini de 5 dies des de la recepció del llistat facilitat per l'autor. I7
- C7 Servir les comandes d'exemplars en el termini de 3 dies. I8
- C8 Realitzar la liquidació corresponent als drets d'autor en el primer semestre de l'any. I9
- C9 Disposar d'exemplars dels llibres esgotats que es decidisquen reimprimir en el termini màxim de 15 dies. I10
Indicadors per al seguiment
- I1 Nombre mitjà d’avaluacions externes realitzades.
- I2 Percentatge de resolucions comunicades en el termini establit.
- I3 Percentatge de llibres que comencen el seu procés d'edició en el termini establit.
- I4 Percentatge de novetats en els quals la verificació de la qualitat i la comunicació a l’autor ha sigut realitzada en el termini establit.
- I5 Percentatge de novetats editorials presents en les diferents plataformes digitals abans de la seua recepció.
- I6 Percentatge de novetats enviades als distribuïdors en el termini establit.
- I7 Percentatge d’exemplars de promoció enviats segons el llistat facilitat per l’autor.
- I8 Percentatge de comandes d’exemplars servits en el termini establit.
- I9 Percentatge de liquidacions realitzades en el termini establit.
- I10 Percentatge de reimpressions rebudes en el termini establit.
- I11 Percentatge de queixes i suggeriments respostos en el termini establit.
- I12 Índex de satisfacció.
Formes de col·laboració i participació
Pots col·laborar en el nostre procés de millora:
- Comunicant-nos les opinions i queixes per via telefònica, electrònica o postal.
- Mitjançant la participació en enquestes.